Reklamace a vracení

Reklamace a vracení

Nelíbí? V pořádku. Na vracení objednávky máte 30 dní. Prvních 14 dnů máte na vrácení veškerého nepoužitého zboží. Zboží musí být v původním stavu s originálními obaly a s fakturou odesláno zpět. Peníze vám vrátíme na váš bankovní účet. Dalších 16 dnů máte možnost vrátit zboží a od nás získáte kredit, ve formě kuponu, na další nákup od nás :) 

Pošlete nám mail na reklamace@dekordomu.cz a rádi Vám poradíme. Může se stát, že naše kolegy v reklamačním oddělení budou mít větší množství poptávek, ale určitě se Vám ozvou. Jestli nedostanete odpověď do 10 pracovních dní, prosím připomente nám nebo zavolejte nám na +420 774 917 925.

Vracení:

Prvních 14. dní od nákupu


Vracené zboží musí být nepoužité a v původním stavu. Při nedodržení je možné, že Vám neradi budeme muset částku strhnout z původní ceny, abychom vrátili zboží do původního stavu. Peníze se Vám připíšou na účet do 10 pracovních dní, poté co dorazí balík k nám do skladu. 

16. až 30. dní od nákupu


Vracené zboží musí být nepoužité a v původním stavu. Při nedodržení bohužel Vaší reklamaci nemůžeme přijmout. Chtěli bychom Vám jenom připomenout, že podle zákona máte prvních 14 dnů na vrácení veškerého nepoužitého zboží. 30 denní lhůta je náš způsob poděkování našich zákazníku a navázání dlouhodobé spolupráci.

Reklamace:

Není něco v pořádku? Přišla vám špatná objednávka nebo rozbité zboží? Moc se omlouváme, ale všechno určitě napravíme :) Reklamaci v původním balení s kopií faktury a reklamačního formuláře nám pošlete s reklamačním asistentem Zásilkovny. Reklamaci vyřídíme do 10 pracovních dnů.


Reklamace a vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

Pro zjednodušení naší a Vaší práci, veškeré reklamace a vracení přijímáme jedině přes Zásilkovnu s reklamačním asistentem. Jiné možnosti budou odmítnuty a budete muset balíček poslat znova bez uhrazení.

  1. Zboží, které chcete vrátit zabalte.
  2. Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář, který jste posílal i na mail.
  3. Nalepte bezplatný reklamační štítek odeslaný od nás.
  4. Předejte balík na nejbližším výdejním místě Zásilkovny s podacím místem.
  5. Za 5 - 10 pracovních dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Přihlásit se

Menu

Váš košík

V košíku již nejsou žádné položky