Zpravidla doručení netrvá déle než 1-3 pracovní dny. Po dokončení objednávky vám na vaši emailovou adresu přijde potvrzující email. V případě zvolení platby bankovním převodem balíček odesíláme po obdržení platby.
Jakým způsobem ke mně objednávka bude putovat?
U nás si budete moct vybrat, zda využijete služby Zásilkovny (Packeta), Zásilkovny Home Delivery (Packeta), či GLS. Více informací naleznete zde.
Je možné si balíček vyzvednout osobně?
Ano, a to v případě, že zvolíte služby Zásilkovny (Packety). Objednávku si vyzvednete na jedné z vámi vybraných poboček Zásilkovny.
Jaké jsou platební způsoby?
Za balíček můžete zaplatit platební kartou, bankovním převodem či dobírkou (příplatek 39 Kč).
Mohu si zboží prohlédnout v kamenné prodejně?
Bohužel tuto možnost nenabízíme, ale zboží si vždy můžete prohlédnout v pohodlí domova a do 30 ho dní vrátit.
Objednal/a jsem si zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda byla moje objednávka přijata a kdy ji dostanu do rukou.
Po dokončení objednávky vám zašleme potvrzující email. Jestliže jste tento email neobdržel/a, objednávku se zřejmě nepodařilo dokončit nebo se potvrzující email dostal do složky s nevyžádanou poštou. V případě dalších dotazů, problémů či nejasností zkontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 nebo nám napište email na: obchod@dekordomu.cz.
Nepodařilo se mi uhradit platbu online, co s tím?
Jestliže se vám nepodařilo zaplatit objednávku kartou či neznáte bankovní údaje našeho e-shopu, nezoufejte a peníze za objednávku pošlete na náš účet č. 2302048113/2010 Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky, které naleznete v potvrzujícím emailu a také v historii objednávek (ta se objeví na našem webu po přihlášení). Nejprve nám prosím ale dejte vědět o této změně.
Rád/a bych v objednávce použila slevový kód. Jak na to?
Po vložení zboží do košíku se objeví políčko Máte slevový kód. Do tohoto pole vložte slevový kód a potvrďte tlačítkem vložit. Po vložení kódu se vám zobrazí výsledná cena.
Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód. Je možné ho stále uplatnit?
Ano, v případě, že vaše objednávka nebyla již uhrazena. Stačí zkontaktovat naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 či napsat email na: obchod@dekordomu.cz.
Mohu vrátit zboží v případě, že mi nebude vyhovovat?
Ano, do 30 dní. Pokud nám zboží vrátíte do 14 dní, peníze vám pošleme na váš bankovní účet. Dalších 16 dní máte možnost vrátit zboží a peníze obdržíte v podobě virtuálního kuponu, který budete moct uplatnit na další nákup u nás.
Jak mám vrátit zboží?
Jednoduše, pouze vás požádáme o:
• Poslání fotografie produktů, které budete vracet a o fotografii faktury na náš email: reklamace@dekordomu.cz. • Vyplnění a vytištění reklamačního/vrátkového formuláře, který vložíte do balíčku. • Po určité době po odeslání emailu s požadovanými informacemi od nás obdržíte štítek, který nalepíte na balíček. Balík už jen odnesete na vámi vybranou pobočku Zásilkovny. Je nutností, aby bylo zboží nepoškozené, nepoužité, a zabalené v původním obalu.
Vrátil/a jsem či reklamoval/a zboží, ale dosud nemám žádné informace?
Náš tým pravděpodobně zrovna vaši reklamaci/vrátku zpracovává. Snažíme se totiž vratky a reklamace řešit co nejrychleji. V případě dotazů či nejasností neváhejte zkontaktovat naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 nebo nám napište email na: reklamace@dekordomu.cz.
Budu při vracení/reklamaci zboží platit za dopravu?
Doprava je zcela zdarma pokud využijete našeho reklamačního asistenta od Zásilkovny.
Vrátil/a jsem zboží, kdy obdržím peníze?
Peníze vám vrátíme na účet do 10 pracovních dnů poté, co dorazí balíček do našeho skladu.
Přišlo vám domů poškozené zboží?
Veškeré produkty procházejí tvrdou kontrolou kvality, a tak je velmi nepravděpodobné, že obdržíte poškozený balíček. Pokud se tak ale stane, moc se vám omlouváme.
• Pošlete fotografii produktů, které budete vracet a fotografii faktury na náš email: reklamace@dekordomu.cz. • Vyplňte reklamační/vrátkový formulář. Také nám ho pošlete na email a vytištěnou podobu vložte do balíčku. • Po určité době po odeslání emailu s požadovanými informacemi od nás obdržíte štítek, který nalepíte na balíček. Balík už jen odneste na vámi vybranou pobočku Zásilkovny. Během několika dní obdržíte email, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.